1. 0
    tamam lan
    03.10.2010 00:41nenesiyle iliskiye giren dede • 1
  1. 0
    hoooop 999
    03.10.2010 00:41hakrakir • 2
  2. 0
    vermezsen giberim ama ?
    03.10.2010 00:42nenesiyle iliskiye giren dede • 3
  3. 0
    asdasdadasd
    03.10.2010 00:42nenesiyle iliskiye giren dede • 4
  4. 0
    izmir kızları izmirli erkeklere verir biz burda çatır çutur gibişiriz kızlar burda otobüslerde mini etek giyerler biz de güzel ve akıcı türkçe miz ile gider onları tavlarız konuşması ve aksanı yamuk olanlara bakmazlar bile.

    2-3 gün takılırız alsancak ta bornova da yalı da sonra müsait se eve geçeriz

    başlarız yiyişmeye sonra kız kucağımız oturur ve işte sevişmeye başlarız

    üstlerimiz cıkar kaslı güneşten yanmış bedenlerimiz birbirine değer

    sonra güneşten yanmayan yerler cıkar ortaya ve vücutlar bir olur

    batılı olduğumuzdan penis boyumuz uzundur kızların da bilimum diğer organları (am arka meme)

    sonra git geller başlar yarım saat bir saat iki saat gider geliriz

    sonra karşılıklı boşalır keyif sigaralarımızı yakarız

    ve sen ve sen başlığı açan

    bu yazdıkları mı okur çükünü avuçlarsın açarsın bir ferre sitesini eeeh işte eline boşalırsın.

    biz izmirlilerin çoğu günü böyle geçer herkes rahat olsun.
    03.10.2010 00:42hiyerarsiksiker • 5
  5. 0
    bi de para mı vercez?
    03.10.2010 00:42justsetthemup • 6
  6. 0
    am var dediler
    03.10.2010 00:42paulreis • 7
  7. 0
    adam mal amk ya 999 ile bitene para veriyomuş. sie amcık
    03.10.2010 00:42atlara fisildayan adam • 8
  8. 0
    yok daha neler
    03.10.2010 00:42justsetthemup • 9
  9. 0
    yaaa mallarınızı çıkarın hepsini alıcam söz cicişler
    03.10.2010 00:42yarakgirdikendiliginden • 10
  10. 0
    alamazsıın
    03.10.2010 00:43justsetthemup • 11
  11. 0
    xvxcvxcvxcvcxvxc
    03.10.2010 00:43sokmadancikarmam • 12
  12. 0
    ama denemek lazım
    03.10.2010 00:43atlara fisildayan adam • 13
  13. 0
    amk bee
    03.10.2010 00:43justsetthemup • 14
  14. 0
    gibene ben para veriyyorum amımıda veririm gotumude
    03.10.2010 00:43yarakgirdikendiliginden • 15
  15. 0
    bekliyorum bu gece gibiş var video kaydıda serbest inciyi coşturalım
    03.10.2010 00:44yarakgirdikendiliginden • 16
  16. 0
    @9 sorduk mu amk
    03.10.2010 00:44dinazorlarbenzorlamam • 17
  17. 0
    hadiiii sulandım ama şırıl şırıl akıyor
    03.10.2010 00:44yarakgirdikendiliginden • 18
  18. 0
    benim lan o
    03.10.2010 00:45sokoyoko • 19
  19. 0
    hastırr loo
    03.10.2010 00:45sokoyoko • 20
  20. 0
    hg harun abi uyan
    03.10.2010 00:51hisli pic • 21
  21. 0
    param bitti kentkart bassam olurmu?
    03.10.2010 00:53am am am • 22
  22. 0
    benimkininde bi kalitesi var bin
    03.10.2010 00:54seftaline balli muz • 23
  23. 0
    @5 sende böle bi sürecin ürünüsün belli, aceleye gelmişsin...
    03.10.2010 02:01 ~ 02:02enolaguy • 24
  24. 0
    http://www.facebook.com/oyunuzkaydedildisuku

    beğen panpa
    13.10.2011 15:55asilirken gordu • 25