am nasıl sikilir resimli anlatım 


/ 4
  1. şunu birisi güzelce anlatsın göstersin lan. resimlerle örneklendirsin.
    (yarrak kilo 1 milyon ?, 11.02.2010 14:54)
  2. 3====> (|)
    daha nasıl anlatıyım
    (ama olmazki ?, 11.02.2010 15:05)
  3. @2 bravo kanka
    (bahtimisikiim ?, 11.02.2010 15:21)
  4. senin için 3-- (|)
    benim için 3--- --- - --- --- (|)
    (erken bosaliyorum bicareyim ?, 11.02.2010 15:22 ~ 15:23)
  5. @ ama olmazki, sen bir doktora görün senin taşaklar ters tarafa bakıyor. her ana götüne girebilir
    (duzen ?, 11.02.2010 15:24)
  6. @2 saol bu şekilden süper anladım
    (yarrak kilo 1 milyon ?, 11.02.2010 15:25)
  7. abi şöyle yapsak daha temsili bir am olur gibi (i)
    hali klitoris falan muhabbeti.
    (bahtimisikiim ?, 11.02.2010 15:39)
  8. @7,8 aynı şeyi yapıyorsunuz olum. ama biriniz amdan biriniz götten bakıyorsunuz karıya
    (duzen ?, 11.02.2010 15:41)
  9. @1 gel ben sana uygulamalı anlatayım
    (starks ?, 11.02.2010 15:41)
  10. resimlere bakarak 31 çektim kusura bakmayın
    (yatay zeka ?, 11.02.2010 15:42)
  11. burada eğitim öğretimin kralı var lan. bok atanların amına koyim.
    (baksimdinapicam ?, 11.02.2010 15:43)
  12. @13 hee la amı bulduk da deliği kaldı amk
    (bahtimisikiim ?, 11.02.2010 17:12)
  13. resimleri görmek için üye olunuz.
    resimleri görmek için üye olunuz.
    resimleri görmek için üye olunuz.
    resimleri görmek için üye olunuz.
    resimleri görmek için üye olunuz.
    (davulcular krali ?, 23.03.2010 18:18 ~ 18:19)
  14. bayanlardan daha iyi biliyorsunuz ne nerde tebrikler.
    (alsok ?, 11.04.2010 16:11)
  15. 3========================================================================> ( | )
    (gocanigogogo3 ?, 11.04.2010 16:13)
  16. boşaldım
    (seviselimmi ?, 06.05.2010 12:23)
  17. (bkz: am yalama sanatı/#4086287)
    (kubar tegin ?, 06.05.2010 12:24)
  18. 3=========) (o)
    folloş olmuş bu amk
    (masum kiz ?, 08.05.2010 16:26 ~ 16:27)
  19. böyle bir şey (çok güzel bi reklam) yok. ama olabilir de.
    bilgi kaynakları:
    ekşi sözlük'teki çok güzel bi reklam başlığına bak.
    uludağ sözlük'teki çok güzel bi reklam başlığına bak.
    ama aşağıdakiler belki işine yarar. bunun garantisini veremeyiz ama aklını başına al dikkatli ol.
    (yarak ?, 08.05.2010 16:27)
  20. ananı al bizim eve gel. bi köşeye otur izle. bak nasıl sikiyorum
    (burdan rahat olmuyo msn var mi ?, 08.05.2010 16:27)
  21. giri kasım
    (cr ?, 08.05.2010 16:35)
  22. verdim şükünü piç.
    (nutellabasliklikiz ?, 07.06.2010 16:45)
  23. @22 sikmiş adamı atmış beyler gaysin demek istiyo
    (senigidikel ?, 07.06.2010 16:53)
  24. @24 lise alarm beyler
    (bulentbaskan ?, 07.06.2010 21:48)
  25. @23 big bang terk beyler
    (yarrak kilo 1 milyon ?, 29.06.2010 20:26)
/ 4

© 2014 - inci sözlük - inci oyunlar - twitter - facebook
incicapsinci.caincisozluk.netinciswf

inci sözlük bir interaktif sözlük çalışmasıdır. inci sözlük sözlük spot tematik sözlü bir interaktif sözlük çalışmasıdır. inci sözlük sözlük spot tematik sözlük servisi ile üretilmiştir. sözlükler yöneticilerinin sorumluluğundadır, www.sozlukspot.com sözlüklerin içeriklerinden sorumlu tutulamaz.